hirdetés
hirdetés

Lehetünk-e okosabbak, mint a kereskedők?

Tudatalatti marketing

Vajon miért gondoljuk azt mi, hétköznapi vásárlók, hogy okosabbak tudunk lenni az
üzleteknél? Miért akarunk egyáltalán okosabbak, tudatosabbak lenni, mint a
kereskedők? Vajon azért kezdett bele a marketing a tudatalatti vizsgálatába, és így annak
a befolyásolásába, mert a vásárlók mindenáron ki akarták cselezni a tudatos
marketingfogásokat? Lehet, hogy mi, vásárlók ösztönöztük a marketinget meglepőbbnél
meglepőbb megoldásokra?

hirdetés

Cikkünket teljes terjedelemben lapszámunk megvásárlásával érheti el.
online lapszámvásárlás >> 
nyomtatott lapszámvásárlás >> 
online előfizetés >>
nyomtatott előfizetés >>

 

Steigervald Krisztián
a szerző cikkei

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

People skill, azaz a „skillek”, kompetenciák, erősségek királynője maga az emberismeret. Sok örömet hoz, ha van, és sok csalódást, ha ez nem az erősségünk. Meggyőződésem, miszerint én biztos jó emberismerő vagyok, az utóbbi fél évben igencsak megkérdőjeleződött bennem, amikor is nyílt órákat voltam kénytelen megtekinteni iskolaválasztás címszó alatt. Tovább...

Találkozzunk a Facebookon!