hirdetés
hirdetés

Lehetünk-e okosabbak, mint a kereskedők?

Tudatalatti marketing

Vajon miért gondoljuk azt mi, hétköznapi vásárlók, hogy okosabbak tudunk lenni az
üzleteknél? Miért akarunk egyáltalán okosabbak, tudatosabbak lenni, mint a
kereskedők? Vajon azért kezdett bele a marketing a tudatalatti vizsgálatába, és így annak
a befolyásolásába, mert a vásárlók mindenáron ki akarták cselezni a tudatos
marketingfogásokat? Lehet, hogy mi, vásárlók ösztönöztük a marketinget meglepőbbnél
meglepőbb megoldásokra?

hirdetés

Cikkünket teljes terjedelemben lapszámunk megvásárlásával érheti el.
online lapszámvásárlás >> 
nyomtatott lapszámvásárlás >> 
online előfizetés >>
nyomtatott előfizetés >>

 

Steigervald Krisztián
a szerző cikkei

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Képzeljünk el egy banális példát: egy számunkra fontos eseményt szervezünk, e-mailben kiküldjük a meghívót néhány barátunknak, és valakitől nem kapunk választ. Tovább...

Találkozzunk a Facebookon!