hirdetés
hirdetés

Apple-kiskereskedői fogások

Nem forró, hanem meleg!

Kiszivárgott az Apple kereskedők számára készített kézikönyv, mi pedig elemezzük a kulisszatitkokat. 

hirdetés

 

Ízelítő a cikkünkből:

Az Apple termékeit 133 országban lehet megvásárolni. Tizennégy országban 390 hivatalos márkabolt található. Az Apple 2011-ben 16 milliárd dolláros forgalmat bonyolított globálisan, ennek jelentős hányadát saját üzlethálózatában. A vásárlók számára kialakított
Genius Bar-ban széles körű tájékoztatást kaphatnak az érdeklődők a kiképzett eladóktól, ahogy az Apple nevezi őket: a géniuszoktól. Ősszel egy ismert technológiai webblogon keresztül kiszivárgott az Apple-dolgozók titkos tankönyve. A géniuszoknak egy tizennégy napos tanfolyam keretei között kell elsajátítaniuk az eladás művészetét, mely tananyag alapja a pszichológia. Cikkünkben a két legfontosabb pszichológiai „hadművelet” működési elvét mutatjuk be. És azt se felejtsük el, hogy már a géniusz elnevezés is pszichológia, hiszen gondoljunk bele, hogyan érezheti magát, micsoda motivációs többlettel rendelkezhet az a bolti értékesítő, akit géniusznak tart a munkáltatója…

 

Cikkeink teljes terjedelemben csak nyomtatott kiadásban érhetők el.
online lapszámvásárlás >> 
nyomtatott lapszámvásárlás >> 
online előfizetés >>
nyomtatott előfizetés >>

Sik Kata
a szerző cikkei

Stickel Tamás
a szerző cikkei

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Képzeljünk el egy banális példát: egy számunkra fontos eseményt szervezünk, e-mailben kiküldjük a meghívót néhány barátunknak, és valakitől nem kapunk választ. Tovább...

Találkozzunk a Facebookon!