hirdetés
hirdetés

Apple-kiskereskedői fogások

Nem forró, hanem meleg!

Kiszivárgott az Apple kereskedők számára készített kézikönyv, mi pedig elemezzük a kulisszatitkokat. 

hirdetés

 

Ízelítő a cikkünkből:

Az Apple termékeit 133 országban lehet megvásárolni. Tizennégy országban 390 hivatalos márkabolt található. Az Apple 2011-ben 16 milliárd dolláros forgalmat bonyolított globálisan, ennek jelentős hányadát saját üzlethálózatában. A vásárlók számára kialakított
Genius Bar-ban széles körű tájékoztatást kaphatnak az érdeklődők a kiképzett eladóktól, ahogy az Apple nevezi őket: a géniuszoktól. Ősszel egy ismert technológiai webblogon keresztül kiszivárgott az Apple-dolgozók titkos tankönyve. A géniuszoknak egy tizennégy napos tanfolyam keretei között kell elsajátítaniuk az eladás művészetét, mely tananyag alapja a pszichológia. Cikkünkben a két legfontosabb pszichológiai „hadművelet” működési elvét mutatjuk be. És azt se felejtsük el, hogy már a géniusz elnevezés is pszichológia, hiszen gondoljunk bele, hogyan érezheti magát, micsoda motivációs többlettel rendelkezhet az a bolti értékesítő, akit géniusznak tart a munkáltatója…

 

Cikkeink teljes terjedelemben csak nyomtatott kiadásban érhetők el.
online lapszámvásárlás >> 
nyomtatott lapszámvásárlás >> 
online előfizetés >>
nyomtatott előfizetés >>

Sik Kata
a szerző cikkei

Stickel Tamás
a szerző cikkei

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

People skill, azaz a „skillek”, kompetenciák, erősségek királynője maga az emberismeret. Sok örömet hoz, ha van, és sok csalódást, ha ez nem az erősségünk. Meggyőződésem, miszerint én biztos jó emberismerő vagyok, az utóbbi fél évben igencsak megkérdőjeleződött bennem, amikor is nyílt órákat voltam kénytelen megtekinteni iskolaválasztás címszó alatt. Tovább...

Találkozzunk a Facebookon!