Behálózva
Meggyőzés vagy manipuláció?
Budapest, hétköznap. A járókelőket egy szép, fiatal lány szólítja meg, közvélemény-kutatáshoz kérve a segítségüket. Végül mindenki parfümöt vásárol. Vajon, miért?
Ízelítő a cikkünkből:
„Üdvözlöm, egy közvélemény-kutatáshoz szeretném a segítségét kérni, számíthatok Önre? Hadd mutatkozzak be, Gabi vagyok” – és már nyújtja is a kezét a fiatal hölgy, amit ugyebár nem illik visszautasítani…„Nagyon egyszerű lesz a feladata, illatokat kell véleményeznie” – folytatja a kedves lány. „Látta már ennek a parfümnek a reklámját, akár tévében, akár bárhol máshol, ismerős Önnek ez a doboz? Nem? Akkor mi leszünk Önnek az élő reklám,
ugyanis francia illatok érkeznek hamarosan Magyarországra, a Fragrance forgalmazásában. Ismeri a forgalmazót? Nem ismeri? Ó, dehogynem! Olyan népszerű illatokat forgalmaz, mint a Chanel, Dior, Kenzo… Szabad a csuklóját? Spriccelnék rá egy kicsit, de várjon még a szaglással!”
Így kezdődik az a „közvélemény-kutatás”, aminek a végére majdnem három, értékesnek feltüntetett, valójában gyenge minőségű, „no name” parfüm tulajdonosa lesz a járókelők jelentős része...
Cikkünket teljes terjedelemben lapszámunk megvásárlásával érheti el.
online lapszámvásárlás >>
nyomtatott lapszámvásárlás >>
online előfizetés >>
nyomtatott előfizetés >>