hirdetés
hirdetés

Behálózva

Meggyőzés vagy manipuláció?

Budapest, hétköznap. A járókelőket egy szép, fiatal lány szólítja meg, közvélemény-kutatáshoz kérve a segítségüket. Végül mindenki parfümöt vásárol. Vajon, miért?

hirdetés

 

Ízelítő a cikkünkből:

„Üdvözlöm, egy közvélemény-kutatáshoz szeretném a segítségét kérni, számíthatok Önre? Hadd mutatkozzak be, Gabi vagyok” – és már nyújtja is a kezét a fiatal hölgy, amit ugyebár nem illik visszautasítani…„Nagyon egyszerű lesz a feladata, illatokat kell véleményeznie” – folytatja a kedves lány. „Látta már ennek a parfümnek a reklámját, akár tévében, akár bárhol máshol, ismerős Önnek ez a doboz? Nem? Akkor mi leszünk Önnek az élő reklám,
ugyanis francia illatok érkeznek hamarosan Magyarországra, a Fragrance forgalmazásában. Ismeri a forgalmazót? Nem ismeri? Ó, dehogynem! Olyan népszerű illatokat forgalmaz, mint a Chanel, Dior, Kenzo… Szabad a csuklóját? Spriccelnék rá egy kicsit, de várjon még a szaglással!”

Így kezdődik az a „közvélemény-kutatás”, aminek a végére majdnem három, értékesnek feltüntetett, valójában gyenge minőségű, „no name” parfüm tulajdonosa lesz a járókelők jelentős része...

 

Cikkünket teljes terjedelemben lapszámunk megvásárlásával érheti el.
online lapszámvásárlás >> 
nyomtatott lapszámvásárlás >> 
online előfizetés >>
nyomtatott előfizetés >>

 

Stickel Tamás
a szerző cikkei

Sik Kata
a szerző cikkei

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Képzeljünk el egy banális példát: egy számunkra fontos eseményt szervezünk, e-mailben kiküldjük a meghívót néhány barátunknak, és valakitől nem kapunk választ. Tovább...

Találkozzunk a Facebookon!