hirdetés
hirdetés

Behálózva

Meggyőzés vagy manipuláció?

Budapest, hétköznap. A járókelőket egy szép, fiatal lány szólítja meg, közvélemény-kutatáshoz kérve a segítségüket. Végül mindenki parfümöt vásárol. Vajon, miért?

hirdetés

 

Ízelítő a cikkünkből:

„Üdvözlöm, egy közvélemény-kutatáshoz szeretném a segítségét kérni, számíthatok Önre? Hadd mutatkozzak be, Gabi vagyok” – és már nyújtja is a kezét a fiatal hölgy, amit ugyebár nem illik visszautasítani…„Nagyon egyszerű lesz a feladata, illatokat kell véleményeznie” – folytatja a kedves lány. „Látta már ennek a parfümnek a reklámját, akár tévében, akár bárhol máshol, ismerős Önnek ez a doboz? Nem? Akkor mi leszünk Önnek az élő reklám,
ugyanis francia illatok érkeznek hamarosan Magyarországra, a Fragrance forgalmazásában. Ismeri a forgalmazót? Nem ismeri? Ó, dehogynem! Olyan népszerű illatokat forgalmaz, mint a Chanel, Dior, Kenzo… Szabad a csuklóját? Spriccelnék rá egy kicsit, de várjon még a szaglással!”

Így kezdődik az a „közvélemény-kutatás”, aminek a végére majdnem három, értékesnek feltüntetett, valójában gyenge minőségű, „no name” parfüm tulajdonosa lesz a járókelők jelentős része...

 

Cikkünket teljes terjedelemben lapszámunk megvásárlásával érheti el.
online lapszámvásárlás >> 
nyomtatott lapszámvásárlás >> 
online előfizetés >>
nyomtatott előfizetés >>

 

Stickel Tamás
a szerző cikkei

Sik Kata
a szerző cikkei

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

People skill, azaz a „skillek”, kompetenciák, erősségek királynője maga az emberismeret. Sok örömet hoz, ha van, és sok csalódást, ha ez nem az erősségünk. Meggyőződésem, miszerint én biztos jó emberismerő vagyok, az utóbbi fél évben igencsak megkérdőjeleződött bennem, amikor is nyílt órákat voltam kénytelen megtekinteni iskolaválasztás címszó alatt. Tovább...

Találkozzunk a Facebookon!