hirdetés
hirdetés

Pszichológiai kiskapuk

Kuponok, akciók trükkjei

A kuponok, promóciós ajánlatok és a végtelen variációjú árakciók a marketing ősi trükkjei. De hogyan hatnak ezek?

hirdetés

 

Íztelítő a cikkünkből:

A kuponok, promóciós ajánlatok és a végtelen variációjú árakciók a marketing ősi eszköztárába tartoznak, melyek segítségével nem kevés sikerrel lehet manipulálni a vevőket. A viselkedési közgazdaságtan kutatói pedig az ezeket működtető pszichológiai hatásokat igyekeznek „leleplezni”.

Ahogy telik az idő, a fogyasztók is egyre inkább hozzászoknak a különböző marketingtrükkökhöz, és egyre „okosabbá”, emellett egyre árérzékenyebbé válnak. Az értékesítési szakembereknek ezért mindig egy lépéssel előttük kell járniuk ahhoz, hogy célhoz érjenek. Például a közösségi média és a kuponakciók sikerén felbuzdulva nőtték ki magukat az online „kuponos oldalak” is az elmúlt néhány évben. Ebből a versenyből pedig a viselkedési közgazdaságtan kutatói igyekeznek újabb következtetéseket levonni, és feltárni a promóciók sikeressége mögött rejlő pszichológiai mechanizmusokat és kiskapukat....

 

Cikkünket teljes terjedelemben lapszámunk megvásárlásával érheti el.
online lapszámvásárlás >> 
nyomtatott lapszámvásárlás >> 
online előfizetés >>
nyomtatott előfizetés >>

 

Lukács Bence
a szerző cikkei

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

- Hogy ő? Ő a legtündéribb lány, akit ismerek: okos, vicces, kedves, segítőkész.

– Ugyanarról az XY-ról beszélünk? Arról az arrogáns, agresszív, rosszindulatú libáról?

– Mi vaaan?!

És tényleg, mi van? Hol az igazság?

Tovább...

 

Találkozzunk a Facebookon!