hirdetés
hirdetés

Mémkutatás

Kultúraváltás mémalapon

Mindenki tudja, mik azok a mémek? Cikkünkből kiderül, mit hívunk mémnek, mire jó ez, és egy cég kommunikációján belül hogyan, miket lehet elérni a mémek megfelelő használatával. 

hirdetés

 

Ízelítő a cikkünkből:

A mémkutatás fókuszában ugyanúgy lehet a vállalat külső megítélése, mint a vállalat belső mémjeinek vizsgálata a munkatársak körében. Egy belső márkapercepció megmutatja azokat a dimenziókat, amelyek mentén a dolgozók érzékelik a munkaadójukat.

Amit valaki szóval vagy szófordulattal illethet, az a mémjei közé sorolható. Ezen elemek kapcsolódását és strukturálódását nagyban meghatározza a mémek alatti szint. E szint elemei az emberi tudat mélyén rejlő dolgok.....

 

Cikkünket teljes terjedelemben lapszámunk megvásárlásával érheti el.
online lapszámvásárlás >> 
nyomtatott lapszámvásárlás >> 
online előfizetés >>
nyomtatott előfizetés >>

 

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Képzeljünk el egy banális példát: egy számunkra fontos eseményt szervezünk, e-mailben kiküldjük a meghívót néhány barátunknak, és valakitől nem kapunk választ. Tovább...

Találkozzunk a Facebookon!