Mémkutatás
Kultúraváltás mémalapon
Mindenki tudja, mik azok a mémek? Cikkünkből kiderül, mit hívunk mémnek, mire jó ez, és egy cég kommunikációján belül hogyan, miket lehet elérni a mémek megfelelő használatával.
Ízelítő a cikkünkből:
A mémkutatás fókuszában ugyanúgy lehet a vállalat külső megítélése, mint a vállalat belső mémjeinek vizsgálata a munkatársak körében. Egy belső márkapercepció megmutatja azokat a dimenziókat, amelyek mentén a dolgozók érzékelik a munkaadójukat.
Amit valaki szóval vagy szófordulattal illethet, az a mémjei közé sorolható. Ezen elemek kapcsolódását és strukturálódását nagyban meghatározza a mémek alatti szint. E szint elemei az emberi tudat mélyén rejlő dolgok.....
Cikkünket teljes terjedelemben lapszámunk megvásárlásával érheti el.
online lapszámvásárlás >>
nyomtatott lapszámvásárlás >>
online előfizetés >>
nyomtatott előfizetés >>