hirdetés
hirdetés

Mémkutatás

Kultúraváltás mémalapon

Mindenki tudja, mik azok a mémek? Cikkünkből kiderül, mit hívunk mémnek, mire jó ez, és egy cég kommunikációján belül hogyan, miket lehet elérni a mémek megfelelő használatával. 

hirdetés

 

Ízelítő a cikkünkből:

A mémkutatás fókuszában ugyanúgy lehet a vállalat külső megítélése, mint a vállalat belső mémjeinek vizsgálata a munkatársak körében. Egy belső márkapercepció megmutatja azokat a dimenziókat, amelyek mentén a dolgozók érzékelik a munkaadójukat.

Amit valaki szóval vagy szófordulattal illethet, az a mémjei közé sorolható. Ezen elemek kapcsolódását és strukturálódását nagyban meghatározza a mémek alatti szint. E szint elemei az emberi tudat mélyén rejlő dolgok.....

 

Cikkünket teljes terjedelemben lapszámunk megvásárlásával érheti el.
online lapszámvásárlás >> 
nyomtatott lapszámvásárlás >> 
online előfizetés >>
nyomtatott előfizetés >>

 

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

People skill, azaz a „skillek”, kompetenciák, erősségek királynője maga az emberismeret. Sok örömet hoz, ha van, és sok csalódást, ha ez nem az erősségünk. Meggyőződésem, miszerint én biztos jó emberismerő vagyok, az utóbbi fél évben igencsak megkérdőjeleződött bennem, amikor is nyílt órákat voltam kénytelen megtekinteni iskolaválasztás címszó alatt. Tovább...

Találkozzunk a Facebookon!