hirdetés
hirdetés

Személyes márka

Aki szép, az jó is?

Mennyit számít a kinézetünk? Nem lepünk meg senkit a válasszal: sokat! Mégis mennyit? Mérhető ez? És hogyan hat vissza a külsőnk a belsőnkre? Kísérletek támasztják alá a választ.

hirdetés

 

Ízelítő a cikkünkből:

Személyes márkánk egyik kritikus pontja saját megjelenésünk, hangsúlyozza a personal brandinggel foglalkozó szakirodalom. Bár a valódi értékekhez, képességekhez kevés köze van a szépségnek vagy a testmagasságnak, mégis mélyen gyökerezik bennünk, hogy ilyen jellemzők alapján ítéljünk.

Vitathatatlan, hogy az összbenyomáshoz hozzátartozik külső megjelenésünk, továbbá az első benyomás kialakulásakor a legtöbb esetben az emberek kinézete az egyetlen forrásunk arra vonatkozóan, hogy milyen is lehet a másik. Számtalan elképzelésünk van a fizikai megjelenés jelentéséről

 

Cikkünket teljes terjedelemben lapszámunk megvásárlásával érheti el.
online lapszámvásárlás >> 
nyomtatott lapszámvásárlás >> 
online előfizetés >>
nyomtatott előfizetés >>

 

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Képzeljünk el egy banális példát: egy számunkra fontos eseményt szervezünk, e-mailben kiküldjük a meghívót néhány barátunknak, és valakitől nem kapunk választ. Tovább...

Találkozzunk a Facebookon!