hirdetés
hirdetés

Személyes márka

Aki szép, az jó is?

Mennyit számít a kinézetünk? Nem lepünk meg senkit a válasszal: sokat! Mégis mennyit? Mérhető ez? És hogyan hat vissza a külsőnk a belsőnkre? Kísérletek támasztják alá a választ.

hirdetés

 

Ízelítő a cikkünkből:

Személyes márkánk egyik kritikus pontja saját megjelenésünk, hangsúlyozza a personal brandinggel foglalkozó szakirodalom. Bár a valódi értékekhez, képességekhez kevés köze van a szépségnek vagy a testmagasságnak, mégis mélyen gyökerezik bennünk, hogy ilyen jellemzők alapján ítéljünk.

Vitathatatlan, hogy az összbenyomáshoz hozzátartozik külső megjelenésünk, továbbá az első benyomás kialakulásakor a legtöbb esetben az emberek kinézete az egyetlen forrásunk arra vonatkozóan, hogy milyen is lehet a másik. Számtalan elképzelésünk van a fizikai megjelenés jelentéséről

 

Cikkünket teljes terjedelemben lapszámunk megvásárlásával érheti el.
online lapszámvásárlás >> 
nyomtatott lapszámvásárlás >> 
online előfizetés >>
nyomtatott előfizetés >>

 

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

People skill, azaz a „skillek”, kompetenciák, erősségek királynője maga az emberismeret. Sok örömet hoz, ha van, és sok csalódást, ha ez nem az erősségünk. Meggyőződésem, miszerint én biztos jó emberismerő vagyok, az utóbbi fél évben igencsak megkérdőjeleződött bennem, amikor is nyílt órákat voltam kénytelen megtekinteni iskolaválasztás címszó alatt. Tovább...

Találkozzunk a Facebookon!