Személyes márka
Aki szép, az jó is?
Mennyit számít a kinézetünk? Nem lepünk meg senkit a válasszal: sokat! Mégis mennyit? Mérhető ez? És hogyan hat vissza a külsőnk a belsőnkre? Kísérletek támasztják alá a választ.
Ízelítő a cikkünkből:
Személyes márkánk egyik kritikus pontja saját megjelenésünk, hangsúlyozza a personal brandinggel foglalkozó szakirodalom. Bár a valódi értékekhez, képességekhez kevés köze van a szépségnek vagy a testmagasságnak, mégis mélyen gyökerezik bennünk, hogy ilyen jellemzők alapján ítéljünk.
Vitathatatlan, hogy az összbenyomáshoz hozzátartozik külső megjelenésünk, továbbá az első benyomás kialakulásakor a legtöbb esetben az emberek kinézete az egyetlen forrásunk arra vonatkozóan, hogy milyen is lehet a másik. Számtalan elképzelésünk van a fizikai megjelenés jelentéséről
Cikkünket teljes terjedelemben lapszámunk megvásárlásával érheti el.
online lapszámvásárlás >>
nyomtatott lapszámvásárlás >>
online előfizetés >>
nyomtatott előfizetés >>