hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 15
#1
Üzlet és Pszichológia 2017/5.
Üzlet & Pszichológia
2017-10-17

Bár a "kreativitás" kifejezés évszázadok óta ismert, a pszichológia csak a második világháború óta foglalkozik mélyrehatóbban a fokozott alkotókészség kérdésével. 

#2
Üzlet és Pszichológia 2017/5.
Üzlet & Pszichológia
2017-10-17

„Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja.” (Albert Einstein)

#3
Üzlet és Pszichológia 2017/5.
Üzlet & Pszichológia
2017-10-17

A kreativitás – más egyéb képesség mellett korunk egyik legfontosabb humán devizájává válik. De vajon lehet fejleszteni ezt a képességünket, vagy aki nem volt ügyes gyermekkorában rajzórán, és nem gyurmázott szépen, annak ez a vonat elment? 

#4
Üzlet és Pszichológia 2017/5.
Üzlet & Pszichológia
2017-10-17

"Egyes fajok tárgyhasználatra is képesek: például kókuszdiók héját cipelik magukkal, hogy veszély esetén azok alá elrejtőzhessenek." 

#5
Üzlet és Pszichológia 2017/5.
Üzlet & Pszichológia
2017-10-17

A nomádok valaha állatcsordákat tereltek, ma okostelefonjaik vannak. Estela Kunnal beszélgettem – én Zuglóból kérdeztem, ő Baliról válaszolt.

#6
Üzlet és Pszichológia 2017/5.
Üzlet & Pszichológia
2017-10-17

"A „mi VAN, ha…” kezdetű korlátozó mondatokat kell átalakítani „mi LENNE, ha…” kezdetűekké."

#7
Üzlet és Pszichológia 2017/5.
Üzlet & Pszichológia
2017-10-17

A kreativitás jó. A kreativitás kell. A kreativitás előnyös. Öt megkérdezettből négy így vélekedik. De csak jó oldala van a kreativitásnak? 

#8
Üzlet és Pszichológia 2017/5.
Üzlet & Pszichológia
2017-10-17

Egy jégkrémpálcika valakinek csak egy jégkrémpálcika, másnak hajcsavaró, babaháztető, vonalzó. Gondoltad, hogy erre is óriási hatással van a gyerekkor?

#9
Üzlet és Pszichológia 2017/5.
Üzlet & Pszichológia
2017-10-17

A bennünk élő gyermeknek szüksége van a biztonságra, a kísérletezés és a hibázás lehetőségére. Ha megadjuk neki, amit akar, végtelen kreativitásával hálálja meg.

#10
Üzlet és Pszichológia 2017/5.
Üzlet & Pszichológia
2017-10-17

Tegyük fel, hogy van egy cégünk. Ahhoz, hogy  a piacon maradjunk, biztos, hogy újítanunk kell. Tervezzük meg, hogyan!

hirdetés
hirdetés

Képzeljünk el egy banális példát: egy számunkra fontos eseményt szervezünk, e-mailben kiküldjük a meghívót néhány barátunknak, és valakitől nem kapunk választ. Tovább...

Találkozzunk a Facebookon!

hirdetés