hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 10
#1
Üzlet és Pszichológia 2018/4.
Üzlet & Pszichológia
2018-08-16

Képzeljünk el egy banális példát: egy számunkra fontos eseményt szervezünk, e-mailben kiküldjük a meghívót néhány barátunknak, és valakitől nem kapunk választ. Tovább...

#2
Üzlet és Pszichológia 2018/4.
Üzlet & Pszichológia
2018-08-15

Dan Ariely izraeli-amerikai pszichológus-közgazdász szerint még a pénzügyeinkben sem vagyunk racionálisak, hát még a Tinderen! Szerelemről, borról és a HR-es agyi torzításokról beszélgettünk.

#3
Üzlet és Pszichológia 2018/4.
Üzlet & Pszichológia
2018-08-15

Imre Tóvári Zsuzsa sportpszichológus évekig edzette mentálisan a myagar férfi vízilabda-válogatott tagjait. Pontosan tudja, hogy ezek az élsportolók hogyan küzdenek meg a stresszel, a kudarccal és hogy néz ki a pszichés hadviselés pályán belül. Ezekről beszélgettünk. 

#4
Üzlet és Pszichológia 2018/4.
Üzlet & Pszichológia
2018-08-15

Már a XX. század vége sejtette velünk, de a XXI. század aztán teljes mértékben beigazolta, hogy a hajszoltság rabigájában sínylődünk. 

#5
Üzlet és Pszichológia 2018/4.
Üzlet & Pszichológia
2018-08-15

„Ezt egy életen át kell játszani” – tartják a függőségről, legyen szó bármilyen szerről: munkáról, sportról, alkoholról, sorozatnézésről... Hogy lehet mégis lejönni ezekről?

#6
Üzlet és Pszichológia 2018/4.
Üzlet & Pszichológia
2018-08-15

A legnagyobb veszteség, ami egy szülőt érhet, ha elveszíti a gyerekét. Abból, ahogy az élet legnagyobb traumáját feldolgozzák az érintettek, mi is sokat tanulhatunk…

 

#7
Üzlet és Pszichológia 2018/4.
Üzlet & Pszichológia
2018-08-15

A női agy-férfiagy egyesek szerint izgalmas téma, mások szerint viszont felesleges ezt boncolgatni, mert az egyedi különbségek felülírják a nemi különbségeket. Mi az igazság?

#8
Üzlet és Pszichológia 2018/4.
Üzlet & Pszichológia
2018-08-15

Egy hete bementem egy bevásárlóközpontba, hogy vegyek magamnak egeret a laptopomhoz. Ehhez képest egy limonádéval távoztam. Mi történt a kettő között?

#9
Üzlet és Pszichológia 2018/4.
Üzlet & Pszichológia
2018-08-15

Az, hogy mit látunk bele egy adott felületbe, tárgyba, képbe, történésbe vagy személybe, gyakran attól függ, hogy milyen észlelési sémáink alakultak ki. 

#10
Üzlet és Pszichológia 2018/4.
Üzlet & Pszichológia
2018-08-15

Mennyi idő kell ahhoz, hogy reálisan lássuk „saját felfedezettünk” beválását?

hirdetés
hirdetés

Képzeljünk el egy banális példát: egy számunkra fontos eseményt szervezünk, e-mailben kiküldjük a meghívót néhány barátunknak, és valakitől nem kapunk választ. Tovább...

Találkozzunk a Facebookon!

hirdetés