hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 14
#1
Üzlet és Pszichológia 2018/3.
Üzlet & Pszichológia
2018-06-20

Mint megannyi személyiségjellemzőnk, a kudarchoz és a hibázáshoz való viszonyunk alapjait is a gyermekkorban kereshetjük. Hol az összefüggés?

#2
Üzlet és Pszichológia 2018/3.
Üzlet & Pszichológia
2018-06-20

Intézetis kölyökből lett nemzetközileg elismert restaurátor-asztalos. Számára is messzerű, hogy ki tudott törni a nyomoról. Interjú Rostás Árpád restaurátorral. 

#3
Üzlet és Pszichológia 2018/3.
Üzlet & Pszichológia
2018-06-20

Képzeld magad egy élsportoló helyébe, aki egy pár perces "mutatványért" évekig dolgozik. És mi van, ha épp semmi nem jön össze abban a pár percben?

#4
Üzlet és Pszichológia 2018/3.
Üzlet & Pszichológia
2018-06-20

Hogyan lehet csődbe vinni vagy ellehetetleníteni egy jól működő nemzetközi vállalatot? Hogyan lehet eltűntetni egy évekig sikeres szervezetet? Alighanem kevesen vágynak a fenti tudás megszerzésére, ennek ellenére rengeteg felsővezető birtokában van e készségnek…

#5
Üzlet és Pszichológia 2018/3.
Üzlet & Pszichológia
2018-06-20

A „me too” jelenség hatására számos történettel ismerkedhettünk meg azzal kapcsolatosan, hogy az emberek kit tekintenek áldozatnak, és ki tekinti magát annak. Áldozatnak születni kell?

#6
Üzlet és Pszichológia 2018/3.
Üzlet & Pszichológia
2018-06-20

Az „areas of development” kifejezés olyan nekem, mint a ’90-es évek végi dance-slágerek. Egyszer menő volt, ma már fintorogva hallgatom ezt a kifejezést. 

#7
Üzlet és Pszichológia 2018/3.
Üzlet & Pszichológia
2018-06-20

Ha csalódtunk, kudarc ért bennünket, akkor semmiképp sem a szőnyeg alá söprés lesz a megldás. Hanem... 

#8
Üzlet és Pszichológia 2018/3.
Üzlet & Pszichológia
2018-06-20

Az elektromosság bevezetésekor a változástól és kudarctól való félelem körülbelül ötven évvel vetette vissza a technológia teljes körű kihasználását. És ma? 

#9
Üzlet és Pszichológia 2018/3.
Üzlet & Pszichológia
2018-06-19

Testbeszédünk, egy-egy gesztusunk, mozdulatunk rávilágít érzelmi vagy akár önbizalmi állapotunkra. Ezek a reakciók ösztönösek, nem állnak az irányításunk alatt, ennek ellenére nem árt, ha van rálátásunk a jelentésükre.

#10
Üzlet és Pszichológia 2018/3.
Üzlet & Pszichológia
2018-06-19

Hosszú évek óta most jelent meg először magyarul kríziskommunikációs szakirodalom Sem megerősíteni, sem cáfolni… címmel, Bőhm Kornél tollából, aki évek óta rajta tartja a kezét a hazai és nemzetközi botrányok ütőerén. A legtöbbször pontosan tudja, hogy mi a kommunikációs válasz egy-egy helyzetre, de azért olyan szituáció is akadt már, amikor azt sem tudta, sírjon-e vagy nevessen.

hirdetés
hirdetés

- Hogy ő? Ő a legtündéribb lány, akit ismerek: okos, vicces, kedves, segítőkész.

– Ugyanarról az XY-ról beszélünk? Arról az arrogáns, agresszív, rosszindulatú libáról?

– Mi vaaan?!

És tényleg, mi van? Hol az igazság?

Tovább...

 

Találkozzunk a Facebookon!

hirdetés