hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4
#1
Üzlet és Pszichológia 2018/2.
Üzlet & Pszichológia
2018-05-02

Ami régen „jól jött” a fajfenntartásban, az ma már sokszor hátrányt jelent – főleg, ha munkahelyi viselkedésben ölt testet. Márpedig a munkahelyen sem tudjuk levetkőzni evolúciós örökségünket...

#2
Üzlet és Pszichológia 2018/2.
Üzlet & Pszichológia
2018-05-02

Interjúalanyunk felkérését körültekintő kutatómunka előzte meg, és nem véletlenül esett rá a választás… A francia válogatottban szerzett komoly tapasztalatával, tudatosságával, és azzal, hogy nőként vezet egy csapatot, már önmagában kitűnik a mezőnyből.

#3
Üzlet és Pszichológia 2018/2.
Üzlet & Pszichológia
2018-05-02

Pszichológiai mérések bizonyítják, hogy nem tudjuk egy munkatársunk teljesítményét valósan megítélni anélkül, hogy figyelembe vennénk az illető iránt érzett szimpátiánkat. És vajon ennyit számít egy előléptetésben a kedveltség? Kiderül.

#4
Üzlet és Pszichológia 2018/2.
Üzlet & Pszichológia
2018-05-02

A CX-Ray 13 iparágat átfogó munkavállalói vizsgálata szerint a résztvevők 15 százaléka nem elégedett a fizetésével, és 22,6 százalékuk biztos benne, hogy egy éven belül elhagyja a cégét. Milyen okai lehetnek ennek? 

hirdetés
hirdetés

Képzeljünk el egy banális példát: egy számunkra fontos eseményt szervezünk, e-mailben kiküldjük a meghívót néhány barátunknak, és valakitől nem kapunk választ. Tovább...

Találkozzunk a Facebookon!

hirdetés