hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 17
#1
Üzlet és Pszichológia 2017/2.
Üzlet & Pszichológia
2017-04-26

Ritkán osztok meg magammal vagy a családommal kapcsolatos információt a Facebookon, elég erős hatás kell érjen ahhoz, hogy az éterbe kiáltsam a gondolataimat. Azért persze előfordul. Néhány évvel ezelőtt például emlékszem, hogy ügyet kellett intéznem, több lépcsőben, egymásra épülő folyamatokat banknál, kormányablaknál és az ELMŰ-nél. Már előre fáztam az egésztől, és biztos voltam benne, hogy úgysem sikerül kipipálni egy menetben mindent, annak ellenére, hogy minden hivatalos papír nálam lesz, ami csak létezik, és ráadásul órákat fogok várni mindenhol. A komoly kihívásnak tűnő ügyintézés annyira flottul ment, hogy el sem akartam hinni. Tovább...

#2
Üzlet és Pszichológia 2017/2.
Üzlet & Pszichológia
2017-04-26

A legtöbbször gyóntató paphoz és pszichológushoz hasonlítják a pénzügyi tanácsadókat. Hogy mitől is lesz elégedett az ügyfél? Erről Jaksity Györgyöt, a Concorde Értékpapír Zrt. alapítóját, igazgatóságának elnökét faggattuk.

#3
Üzlet és Pszichológia 2017/2.
Üzlet & Pszichológia
2017-04-26

Milyen jó lenne, ha létezne egy szelídítő gép, mint a Macsafogó című filmben, amivel a dühös, ingerült ügyfelek lenyugszanak. Nos, ha gép nincs is, működő technikák léteznek. 

#4
Üzlet és Pszichológia 2017/2.
Üzlet & Pszichológia
2017-04-26

„Az embert kell látni a telefonszám mögött” – állítja Buday Bence, aki a Vodafone ügyfélélmény-vezetőjeként azért dolgozik, hogy az ügyfelek ne csak elégedettek legyenek a szolgáltatással, de jól is érezzék magukat ettől. 

#5
Üzlet és Pszichológia 2017/2.
Üzlet & Pszichológia
2017-04-26

Az embereket annyira izgatják a testbeszédelemzések, mintha legalábbis a másik álmaiba akarnánk bepillantást nyerni. Interjú dr. Erdélyi Ildikó egyetemi tanár, pszichoanalitikussal.  

#6
Üzlet és Pszichológia 2017/2.
Üzlet & Pszichológia
2017-04-25

Nem baj, ha nem szokott porszívózni, majd ezzel rászokik. És egyébként van már nyugdíjbiztosítása? Ha nincs, akkor most a porszívó mellé fél áron adom

#7
Üzlet és Pszichológia 2017/2.
Üzlet & Pszichológia
2017-04-25

Tréningeken, üzleti összejöveteleken néha feltesszük a kérdést: Mi kell ahhoz, hogy a vállalkozásod sikeres legyen? Ritkán befut az a szó is, hogy: a vásárló.

#8
Üzlet és Pszichológia 2017/2.
Üzlet & Pszichológia
2017-04-12

Háztáji tojásra cserélte a Facebook-posztokat, és nem bánta meg a döntését Saás Petra, a hamarosan harmadik üzletét nyitó Fruccola tulajdonosa. 

#9
Üzlet és Pszichológia 2017/2.
Üzlet & Pszichológia
2017-04-12

A legtöbb cég kialakítja a saját értékesítési folyamatát, majd megtanítja a dolgozóknak, és elvárja, hogy kövessék. Ez így jól is hangzik, de van egy kis gond: a standard folyamat senkinél sem működik.

#10
Üzlet és Pszichológia 2017/2.
Üzlet & Pszichológia
2017-04-12

Lányom alig múlt négyéves, amikor egy játékbolt kirakata előtt azt kérdezte: „Akkor a fehér vagy a barna macit vegyük meg?” Bedőltem, és azt válaszoltam, hogy a barna cukibb, vegyük azt. 

hirdetés
hirdetés

Ritkán osztok meg magammal vagy a családommal kapcsolatos információt a Facebookon, elég erős hatás kell érjen ahhoz, hogy az éterbe kiáltsam a gondolataimat. Azért persze előfordul. Néhány évvel ezelőtt például emlékszem, hogy ügyet kellett intéznem, több lépcsőben, egymásra épülő folyamatokat banknál, kormányablaknál és az ELMŰ-nél. Már előre fáztam az egésztől, és biztos voltam benne, hogy úgysem sikerül kipipálni egy menetben mindent, annak ellenére, hogy minden hivatalos papír nálam lesz, ami csak létezik, és ráadásul órákat fogok várni mindenhol. A komoly kihívásnak tűnő ügyintézés annyira flottul ment, hogy el sem akartam hinni. Tovább...

Találkozzunk a Facebookon!

hirdetés