Nem árt tudni…
Globális bepillantás – Glassdoor
„Nice to have” információ egy igazán hasznos honlapról, ahol a felhasználók saját munkahelyeiket értékelik. A Glassdoor bemutatása.
Ízelítő a cikkünkből:
Hogyan működik ez a honlap, és mi a célja? Joe Wigginst, a Glassdoor UK szenior PR menedzserét kérdeztük.
Hogyan mutatná be a Glassdoort valakinek, aki nem ismeri?
Mi vagyunk az állások TripAdvisora. Anonim munkavállalói értékelésekkel, fizetési információkkal és interjútippekkel segítünk az embereknek abban, hogy megtalálják az állást, amelyet szeretni fognak.
Milyen tapasztalatokat szereztek eddig a honlap működtetése során?
Hat éve működünk, jelenleg 23 millió felhasználónk van 190 országból. Sok üzenetet kapunk arról, hogy
segítettünk az embereknek munkát találni, vagy épp elkerülni egy rossz hírű céget. Azt látjuk, hogy a munkatársak nagyra értékelik azt a transzparenciát, amelyet a munkahelyekkel kapcsolatban biztosítunk. Azok a munkaadók pedig, amelyek jó értékelésekkel rendelkeznek, felhasználják ezt a toborzás során.
Van-e olyan története, amelyik a Glassdoorhoz kapcsolódik?
Az egyik alapítónk a korábbi munkahelyén véletlenül az irodai nyomtatóban felejtette a belső dolgozói
elégedettségfelmérést. Az első gondolata az volt, hogy mázli, ha nem látta senki, de utána az járt a fejében,
milyen jó ötlet lenne, ha az ilyen jellegű információkhoz mindenki hozzáférne. Így született a Glassdoor.
Szerző: Preiszinger András
Cikkünket teljes terjedelemben lapszámunk megvásárlásával érheti el.
online lapszámvásárlás >>
nyomtatott lapszámvásárlás >>
online előfizetés >>
nyomtatott előfizetés >>