hirdetés
hirdetés

Személyes márkaépítés

Változtasd meg, érted?

Mindenkinek van személyes márkája, ha más nem is, az, ahogyan ismerősei beszélnek róla. Ez olyasmi, amivel jobb szembenézni, de még jobb, ha megpróbáljuk tudatosan építeni. 

hirdetés

 

Ízelítő a cikkünkből:

Nem is oly rég elég volt a névjegyünket átadni valakinek, és a cégünk brandje máris eladott minket. Ma viszont már sokszor a cégek várják el, hogy munkavállalóként is teremtsük meg saját, személyes ismertségünket, személyes márkánkat, mert ezáltal a cég számára is értékesebbek, fontosabbak leszünk. Arról nem is beszélve, hogy egyre jellemzőbb a független karrierút, a fejlett világban egyre nagyobb hányadban vesznek részt az üzleti életben az egyszemélyes szakértői vállalkozások is: a magánzók számára nincs is más lehetőség a személyes márkaépítésen kívül.

 

Cikkünket teljes terjedelemben lapszámunk megvásárlásával érheti el.
online lapszámvásárlás >> 
nyomtatott lapszámvásárlás >> 
online előfizetés >>
nyomtatott előfizetés >>

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Képzeljünk el egy banális példát: egy számunkra fontos eseményt szervezünk, e-mailben kiküldjük a meghívót néhány barátunknak, és valakitől nem kapunk választ. Tovább...

Találkozzunk a Facebookon!