hirdetés
hirdetés

Személyes márkaépítés csatornái

Blogoló vezetők

A médiában, rendezvényeken való nyilvános szereplések segítik elő leghatékonyabban a személyes márkaépítést, de a blog-, illetve könyvírás is igen eredményes imázsépítést tesz lehetővé - derült ki az ohiói egyetem friss kutatásából. 

hirdetés

 

Ízelítő a cikkünkből:

A médiában, rendezvényeken való nyilvánvaló szereplések segítik elő leghatékonyabban a személyes márkaépítését, de a blog-, illetve könyvírás is igen eredményes imázsépítést tesz lehetővé – derült ki az ohiói egyetem friss kutatásából. 

A vezetői personal brandingről szóló felmérés ötszáz amerikai, kétszáz európai és ötven ausztrál, főleg felsővezetőt faggatott arról, mit gondolnak 2012-ben a márkaépítésről. Kiderült, a válság hatására alaposan megváltozott a témával kapcsolatos véleményük, a transzparens, őszinte és hiteles jelzőket említették először spontán arra a kérdésre, hogy milyennek kell lennie a vezetői kommunikációnak...

 

Cikkünket teljes terjedelemben lapszámunk megvásárlásával érheti el.
online lapszámvásárlás >> 
nyomtatott lapszámvásárlás >> 
online előfizetés >>
nyomtatott előfizetés >>

 

Márton-Koczó Ildikó
a szerző cikkei

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

People skill, azaz a „skillek”, kompetenciák, erősségek királynője maga az emberismeret. Sok örömet hoz, ha van, és sok csalódást, ha ez nem az erősségünk. Meggyőződésem, miszerint én biztos jó emberismerő vagyok, az utóbbi fél évben igencsak megkérdőjeleződött bennem, amikor is nyílt órákat voltam kénytelen megtekinteni iskolaválasztás címszó alatt. Tovább...

Találkozzunk a Facebookon!