Személyes márkaépítés csatornái
Blogoló vezetők
A médiában, rendezvényeken való nyilvános szereplések segítik elő leghatékonyabban a személyes márkaépítést, de a blog-, illetve könyvírás is igen eredményes imázsépítést tesz lehetővé - derült ki az ohiói egyetem friss kutatásából.
Ízelítő a cikkünkből:
A médiában, rendezvényeken való nyilvánvaló szereplések segítik elő leghatékonyabban a személyes márkaépítését, de a blog-, illetve könyvírás is igen eredményes imázsépítést tesz lehetővé – derült ki az ohiói egyetem friss kutatásából.
A vezetői personal brandingről szóló felmérés ötszáz amerikai, kétszáz európai és ötven ausztrál, főleg felsővezetőt faggatott arról, mit gondolnak 2012-ben a márkaépítésről. Kiderült, a válság hatására alaposan megváltozott a témával kapcsolatos véleményük, a transzparens, őszinte és hiteles jelzőket említették először spontán arra a kérdésre, hogy milyennek kell lennie a vezetői kommunikációnak...
Cikkünket teljes terjedelemben lapszámunk megvásárlásával érheti el.
online lapszámvásárlás >>
nyomtatott lapszámvásárlás >>
online előfizetés >>
nyomtatott előfizetés >>