hirdetés
hirdetés

Személyes márkaépítés csatornái

Blogoló vezetők

A médiában, rendezvényeken való nyilvános szereplések segítik elő leghatékonyabban a személyes márkaépítést, de a blog-, illetve könyvírás is igen eredményes imázsépítést tesz lehetővé - derült ki az ohiói egyetem friss kutatásából. 

hirdetés

 

Ízelítő a cikkünkből:

A médiában, rendezvényeken való nyilvánvaló szereplések segítik elő leghatékonyabban a személyes márkaépítését, de a blog-, illetve könyvírás is igen eredményes imázsépítést tesz lehetővé – derült ki az ohiói egyetem friss kutatásából. 

A vezetői personal brandingről szóló felmérés ötszáz amerikai, kétszáz európai és ötven ausztrál, főleg felsővezetőt faggatott arról, mit gondolnak 2012-ben a márkaépítésről. Kiderült, a válság hatására alaposan megváltozott a témával kapcsolatos véleményük, a transzparens, őszinte és hiteles jelzőket említették először spontán arra a kérdésre, hogy milyennek kell lennie a vezetői kommunikációnak...

 

Cikkünket teljes terjedelemben lapszámunk megvásárlásával érheti el.
online lapszámvásárlás >> 
nyomtatott lapszámvásárlás >> 
online előfizetés >>
nyomtatott előfizetés >>

 

Márton-Koczó Ildikó
a szerző cikkei

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Képzeljünk el egy banális példát: egy számunkra fontos eseményt szervezünk, e-mailben kiküldjük a meghívót néhány barátunknak, és valakitől nem kapunk választ. Tovább...

Találkozzunk a Facebookon!