hirdetés
hirdetés

Nem elég tudni, mondani is kell

Az aktív hallgatás mint kompetencia elsősorban a vezetői, illetve az értékesítői munkakörben lényeges. Ennek hiánya komolya akadálya lehet a sikernek.

hirdetés

Az alábbiakban egy olyan esetet mutatok be, amelynek az alanya alapvetően értékesítés, tanácsadás területen dolgozott, azonban a cég átszervezése miatt az operatív vezetői pozíciót is megkapta. Így az aktív hallgatás kompetenciája (vagy annak hiánya) még inkább felértékelődött. Nézzük meg, hogy a konkrét helyzetben honnan indultunk, és milyen módszerekkel, hova jutottunk!

A cikk teljes tartalmát a 2017. április-májusi lapszámunkban találja.

A megrendeléshez kattintson ide.

Vojtek Endre
a szerző cikkei

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Ritkán osztok meg magammal vagy a családommal kapcsolatos információt a Facebookon, elég erős hatás kell érjen ahhoz, hogy az éterbe kiáltsam a gondolataimat. Azért persze előfordul. Néhány évvel ezelőtt például emlékszem, hogy ügyet kellett intéznem, több lépcsőben, egymásra épülő folyamatokat banknál, kormányablaknál és az ELMŰ-nél. Már előre fáztam az egésztől, és biztos voltam benne, hogy úgysem sikerül kipipálni egy menetben mindent, annak ellenére, hogy minden hivatalos papír nálam lesz, ami csak létezik, és ráadásul órákat fogok várni mindenhol. A komoly kihívásnak tűnő ügyintézés annyira flottul ment, hogy el sem akartam hinni. Tovább...

Találkozzunk a Facebookon!