hirdetés
hirdetés

Egyiknek gyógyszer, másiknak méreg – eltérő ügyféligények

Köszönöm, majd jelentkezem!

A legtöbb cég kialakítja a saját értékesítési folyamatát, majd megtanítja a dolgozóknak, és elvárja, hogy kövessék. Ez így jól is hangzik, de van egy kis gond: a standard folyamat senkinél sem működik.

hirdetés

Évekkel ezelőtt egy multinacionális bank fiókvezetői között nagy versengés volt, hogy ki a legjobb. Zsolt rendszeresen az első helyen állt, de a többiek folyton cukkolták: „Csak azért vagy első, mert egy bevásárlóközpontban van a fiókod!” Zsolt megelégelte a dolgot, és vállalta, hogy átveszi Budapest krónikusan utolsó helyén álló bankfiókját azzal a felkiáltással, hogy: „Nézzük meg, tényleg ezen múlik-e!” A fiókban dolgozók nem változtak, nem lett több termék, nem indultak újabb marketingkampányok, tehát minden egyéb körülmény változatlan maradt. A bankfiók egy külső kerület eldugott helyén volt, ahol besétáló ügyfelek nem igazán zavarták meg az értékesítők munkáját.

Nyolc hónapon belül a fiók az első helyre került, és Zsolt büszkén vette át újra a legjobb fióknak járó elismerést. Amikor a többiek a siker titkáról faggatták, a három titok közül első helyen ezt említette: „Megtanítottam a kollégáknak, miként tudják megtalálni a hangot a sok különböző ügyféllel és fontos kapcsolattartóval a környező cégeknél. Testreszabottan építettük a bizalmat mindenkivel!”

A cikk teljes tartalmát a 2017. április-májusi lapszámunkban találja.

A megrendeléshez kattintson ide.

Lippner Tamás
a szerző cikkei

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

- Hogy ő? Ő a legtündéribb lány, akit ismerek: okos, vicces, kedves, segítőkész.

– Ugyanarról az XY-ról beszélünk? Arról az arrogáns, agresszív, rosszindulatú libáról?

– Mi vaaan?!

És tényleg, mi van? Hol az igazság?

Tovább...

 

Találkozzunk a Facebookon!