hirdetés
hirdetés

A házalók ideje lejárt

Adj el tartalommal!

Az internet teljesen átalakította a vásárlási szokásokat, magát a vásárlói utat. Az a kereskedő, aki nem képes ehhez alkalmazkodni, elkerülhetetlenül a partvonalra sodródik.

hirdetés

Ismerősöm, M. a ’80-as évek vége felé különleges hifikészülékekkel kezdett el kereskedni. A sok milliót érő erősítők és hangfalak értékesítése nem szokványos üzlet. Hosszú órákat kell a vevőjelöltekkel tölteni, beszélgetni, a kiválasztott készülékeken zenét hallgatni, meggyőzni őket. A vevők a legritkább esetben döntenek azonnal, általában többször visszajönnek (újabb beszélgetés és zenehallgatás), amíg jó esetben a vásárlás mellett határoznak. M-nek éveken át jól ment az üzlet, új termékekkel bővítette kínálatát, nagyobb bemutatóterembe költözött. A 2000-es évek elején azonban megtört a varázs, egyre kevésbé működtek a korábbi értékesítési módszerek. M. egy ismert marketing-tanácsadó véleményét is kikérte, de ő sem tudott semmi okosat mondani.

A cikk teljes tartalmát a 2017. április-májusi lapszámunkban találja.

A megrendeléshez kattintson ide.

Pécsi Ferenc
a szerző cikkei

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

- Hogy ő? Ő a legtündéribb lány, akit ismerek: okos, vicces, kedves, segítőkész.

– Ugyanarról az XY-ról beszélünk? Arról az arrogáns, agresszív, rosszindulatú libáról?

– Mi vaaan?!

És tényleg, mi van? Hol az igazság?

Tovább...

 

Találkozzunk a Facebookon!